ملاصدرا


کتابی که هم اکنون تقدیم شما می گردد ترجمه ی جلد سوم سفر اول اسفار اربعه ی ملاصدرای شیرازی می باشد که به همت استاد محمد خواجوی به زبان فارسی در آمده است .

استاد محمد خواجوی از چهره‌های ماندگار عرفان، حکمت و فلسفه عصر معاصر و از ذخیره‌های گران سنگ علمی و از مفاخر طراز اول فرهنگی کشور بلکه جهان اسلام به‌شمار می‌رود. احاطه بی‌نظیر استاد بر علوم معقول و منقول، حکمت متعالیه، فلسفه مشرق زمین و علوم قرآنی، آثاری سترگ را به منصه‌ی ظهور آورده است. او از محضر اساتیدی چون شیخ محمدعلی حکیم شیرازی، استاد جلال‌الدین آشتیانی و علامه طباطبایی بهره‌مند گردید.

کارنامه ایشان سرشار از تصحیح، ترجمه و تالیف است که می‌توان به تصحیح و ترجمه کتاب‌های مصباح الانس، ترجمه فصوص الحکم ابن عربی، ترجمه فتوحات ابن‌عربی در ۱۷ جلد، تالیف کتاب لوامع‌العارفین و... اشاره کرد. کتاب «ریشه‌های هویتی تشیع و عرفان حکیم ترمذی، سهروردی، ابن‌عربی، مولوی، علاءالدوله سمنانی» مجموعه مقالات محمد خواجوی را در بر می‌گیرد. محمد خواجوی را بیشتر با ترجمه و تالیف‌هایش درباره‌ی ملاصدرا می‌شناسیم.

گفتنی است که ترجمه ی  سفر اول اسفار ،  سه جلد می باشد.



مطابق ارتباطی که با نشر مولی انجام شده است ، انتشار رایگان این کتاب و سایر کتابهای این ناشر ممنوع می باشد . چه توسط کتابخانه های آنلاین مانند کتابخانه مرکز نور و چه به صورت پی دی اف . از همین رو به اطلاع کلیه ی عزیزان می رسانیم نسخه ی رایگان و دانلودی آن مورد رضایت ناشر نبوده و حرام می باشد . لینک دانلود از وبلاگ نیز حذف شده است